Translate

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Εποχή τέλους;....

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 1-10-2010
Του Συνδυασμού «ΕΠΟΧΗ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ»

Του Υποψηφίου Δημάρχου Λουκά Ι. Μπίνιου

ΠΡΟΣ

Τους Δημότες του Δήμου Λεβαδέων.


Απευθυνόμενος προς τους αγνούς και ανώνυμους συμπολίτες μου θέλω να τους ευχαριστήσω από βάθους καρδιάς για τον ζεστό και ανυπόκριτο τρόπο με τον οποίο δέχθηκαν την υποψηφιότητά μου και για την ειλικρινή και αυθόρμητη συμπαράσταση στο πρόσωπό μου δίδοντας μου κατ’ αυτό τον τρόπο θάρρος και δύναμη για να ανταπεξέλθω στο δύσκολο αγώνα που ανέλαβα να προσφέρω όλες μου τις δυνάμεις με ένα και μοναδικό σκοπό να αναβαθμίσω τον Δήμο Λεβαδέων σε πείσμα αυτών που προσπάθησαν με πράξεις ή παραλείψεις των να υποβαθμίσουν χωροταξικά τον Δήμο Λεβαδέων και οι οποίοι έχουν το θράσος να ζητούν την ψήφο των Δημοτών του Δήμου μας τον οποίον υποβάθμισαν.

Η αγάπη μου για την πόλη μας αλλά και για τα Δημοτικά διαμερίσματα ήταν το μοναδικό μου κίνητρο γι’ αυτή μου την απόφαση.

Δυστυχώς όμως για μένα αλλά και για όλους τους δημότες μας οι γνωστοί πολιτικοί παράγοντες, Λειβαδίτες δυστυχώς, μου δημιούργησαν ανυπέρβλητα προβλήματα στην κατάρτιση του ψηφοδελτίου είτε αποσύροντας υποψηφίους από τον συνδυασμό μου είτε αρνούμενοι να συμμετάσχουν στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού. Διότι θα πρέπει να γνωρίζουν οι συμπολίτες μου ότι ο χρόνος ανακοίνωσης της υποψηφιότητάς μου έγινε όχι απλώς στο παρά πέντε αλλά στο και πέντε και είναι ανθρωπίνως αδύνατο να μπορέσει ένας άνθρωπος μόνος του να ανταπεξέλθει στη δύσκολη αυτή διαδικασία εξευρέσεως των κατάλληλων προσώπων και μάλιστα με τα νούμερα (αριθμούς) υποψηφίων που τάσσει ο νόμος για τους συνενούμενους Δήμους του προγράμματος «Καλλικράτης».

Όλοι οι γνωστοί παράγοντες αρχικώς ήθελαν να πάρουν το χρίσμα του Υποψηφίου Δημάρχου και έτσι άρχισε μια διαδικασία η οποία είχε σαν αποτέλεσμα να περάσει πολύτιμος χρόνος ανεκμετάλλευτος και σαν τελικό αποτέλεσμα είχε να αποσύρουν όλοι τις υποψηφιότητές τους. Τούτο φυσικά δεν έγινε χωρίς σκοπό. Όταν όλοι διαπίστωσαν ότι υπάρχει η θέση του αντιπεριφερειάρχη δήλωσαν και πάλι όλοι συμμετοχή στην διαδικασία και άρχισαν φυσικά «να βγαίνουν τα μαχαίρια» μεταξύ τους όπως λέει ο λαός διότι εγνώριζαν ότι η θέση του αντιπεριφερειάρχη είναι χωρίς σταυρό προτίμησης και με σίγουρο μισθό.

Η διαδικασία επί τέλους μετά από πάροδο αρκετού χρόνου τελείωσε και στην θέση αυτή διορίστηκε ο κ. Παναγιώτης Αγνιάδης, αυτή δε η εξέλιξη είχε τα εξής αποτελέσματα:

Α) Ο κ. Ανδρέας Κουτσούμπας πρώην βουλευτής, δικαιολογημένα ή μη , εγώ δεν μπορώ να το κρίνω, αντιδρώντας ανέστειλε κάθε δραστηριότητά του με αποτέλεσμα να παύσει και την προς εμέ υποστήριξή του που μέχρι τότε μου είχε παράσχει και τον ευχαριστώ. Αποτέλεσμα αυτής της κίνησης ήτο να δηλώσουν 2-3 αξιόλογα άτομα που ήταν στον συνδυασμό μου ότι αποχωρούν και δεν μπορούν να συμμετάσχουν.

Β) Ο διορισθείς αντιπεριφερειάρχης κ. Αγνιάδης δέχθηκε να συμπεριληφθούν ως σύμβουλοι της περιφέρειας άτομα που είχαν δηλώσει συμμετοχή στον συνδυασμό μου.

Και ερωτώ η συμμετοχή και η προσφορά υπηρεσιών στην περιφέρεια είναι καλλίτερη από την συμμετοχή και προσφορά στον τόπο που ζουν και αναπνέουν; Και εσείς κύριε Αγνιάδη ερωτώ αφού γνωρίζατε ότι ήσαν υποψήφιοι σύμβουλοί μου γιατί τους δεχθήκατε με αποτέλεσμα να αποδυναμώσετε το ψηφοδέλτιό μου;

Γ) Όλα τα υπόλοιπα στελέχη ονομαζόμενα πρώτης γραμμής όταν εκλήθησαν να συμμετάσχουν στο ψηφοδέλτιό μου προκειμένου να δημιουργήσουμε ένα ψηφοδέλτιο νίκης για τον Δήμο Λεβαδέων στις επερχόμενες εκλογές, εκτός ορισμένων εξαιρέσεων, εξέφρασαν την άρνησή των με την παράλληλη δήλωσή των ότι θα είναι μαζί μου αλλά όχι με συμμετοχή.

Αυτό το έργο δυστυχώς το έχουμε δει κατ’ επανάληψιν και γνωρίζουμε τα αποτελέσματά του.

Ουσιαστικά επιστρατεύτηκα την τελευταία στιγμή με τον χρόνο που απέμεινε να είναι πολύ μικρός και τα περιθώρια πολύ πιεστικά.

Όπως αντιλαμβάνεσθε αγαπητοί Λιβαδείτες και Λιβαδείτισες το χαλί κάτω από τα πόδια μου το τράβηξαν από διάφορες πλευρές και έτσι και το ψηφοδέλτιό μου αποδυνάμωσαν και δεν βοήθησαν στην ουσιαστική κατάρτισή του με την συμμετοχή των και έτσι όπως ανέφερα ήταν ανθρωπίνως αδύνατο ένας άνθρωπος στο μικρό αυτό χρονικό διάστημα να μπορέσει να τα κατορθώσει όλα μόνος του.

Απευθυνόμενος λοιπόν μόνον σε σας τους αγνούς και ανώνυμους Λιβαδείτες και Λιβαδείτισες που με ενθουσιασμό και με ζέστη με δεχθήκατε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα από την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς μου, σας δηλώνω ότι μόνο σε σας έχω υποχρέωση και νιώθω την ανάγκη να απευθυνθώ.

Σας γνωρίζω λοιπόν ότι με μεγάλη μου λύπη αποσύρω την υποψηφιότητά μου ως υποψηφίου Δημάρχου διότι οι συνθήκες είναι τέτοιες που δημιουργούν ανυπέρβλητα προβλήματα για να συνεχίσω αυτόν τον ωραίο αγώνα που οραματίστηκα.

Φυσικά δεν σας κρύβω ότι δεν θέλω να δώσω την χαρά και το δικαίωμα, σε όλους αυτούς που συνήργησαν να δημιουργηθούν όλα τα ανωτέρω, με το να παίξουν με την προσωπικότητά μου την επαγγελματική και κοινωνική μου καταξίωση και την οικογενειακή μου γαλήνη.

Τους παραπέμπω όλους στην κρίση σας, στην δικαία και αλάνθαστη κρίση σας και πράξτε ότι επιτάσσει η συνείδησή σας έχοντας σαν φάρο φωτεινό το συμφέρον και την αγάπη για την πόλη μας.

Εγώ θα συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην πόλη που ζω και αναπνέω, από όποιο μετερίζι και αν βρεθώ όπως μέχρι τώρα έπραξα.

Σας ευχαριστώ θερμά για την αγάπη και την εκτίμησή σας.



Λουκάς Μπίνιος

Δεν υπάρχουν σχόλια: