Translate

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2007

Ειδική Συνεδρίαση

Στο τελευταίο Νομαρχιακό Συμβούλιο τέθηκαν από τους επικεφαλής των μειοψηφιών, κ.κ. Ρούσσαρη & Γκιγκόπουλο, ερωτήσεις που απαντήθηκαν από τον Νομάρχη κ. Περγαντά

Περιβάλλον – Πρόστιμα και πρωτοβουλίες
Τα θέματα του περιβάλλοντος μονοπώλησαν αρκετές από τις ερωτήσεις των επικεφαλής των μειοψηφιών καθώς ο κ. Γ. Γκιγκόπουλος ασχολήθηκε σχεδόν εξ ολοκλήρου με τα θέματα αυτά, ενώ και ο κ. Α. Ρούσσαρης υπέβαλε σχετικές ερωτήσεις.
Οι ερωτήσεις του κ. Γκιγκόπουλου αφορούσαν τις βιομηχανίες στα Οινόφυτα, τα πρόστιμα που έχουν επιβληθεί καθώς και για το ποιες (ονομαστικά) ρυπαίνουν με απόβλητα. Επίσης ρώτησε, τι νέες επενδύσεις πρόκειται να γίνουν, πού θα γίνουν αυτές και αν θα είναι βλαβερές για τον τόπο. «Κορυφή του παγόβουνου» χαρακτήρισε ο κ. Γκιγκόπουλος τα προβλήματα που έχουν ως τώρα αποκαλυφθεί επισημαίνοντας ότι το πρόβλημα στη Βοιωτία είναι πάρα πολύ μεγάλο και δεν πρέπει να περιμένουμε ότι πει το ΥΠΕΧΩΔΕ: «Διαφωνούμε – τόνισε- και θεωρούμε ότι τα μέτρα που παίρνει το ΥΠΕΧΩΔΕ είναι ανεπαρκή και θεωρούμε ότι η ΝΑΒ χρειάζεται να πάρει πρωτοβουλίες γι’ αυτά τα ζητήματα, δυναμικές πρωτοβουλίες, με την συμμετοχή όλων των φορέων. Είχα προτείνει στο προηγούμενο Νομαρχιακό Συμβούλιο να κηρυχτεί ο νομός σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, γιατί μόνο έτσι μπορεί να προασπίσει τα συμφέροντα των εργαζομένων και του λαού της Βοιωτίας».
Η υλοποίηση των μέτρων που εξαγγέλθηκαν από το ΥΠΕΧΩΔΕ για την περιοχή Οινόφυτων - Σχηματαρίου θα εξυγιάνουν την περιοχή, όπως υποστήριξε ο Νομάρχης Βοιωτίας ενώ τόνισε ότι : «Θα πρέπει να πάμε σε αυστηρότερα πρόστιμα. Ο Νομάρχης , ο γ.γ. της Περιφέρειας και ο υπουργός θα πρέπει να έχουμε τη δυνατότητα να επιβάλλουμε τέτοια πρόστιμα που να λειτουργούν αποτρεπτικά σε όλες αυτές τις επιχειρήσεις».
Το Πανεπιστημιακό καθηγητή και Πρόεδρο του ΠΑΚΟΕ κ. Χριστοδουλάκη είχε καλέσει, με πρωτοβουλία του, ο κ. Α. Ρούσσαρης προκειμένου να αναφερθεί στις επιπτώσεις από ενδεχόμενη λειτουργία μονάδας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας με άνθρακα. Ο κ. Ρούσσαρης έθεσε ερώτημα για το αν η ΝΑΒ προτίθεται να προστατέψει δικαστικά τους κατοίκους των περιοχών που θίγονται από τη λειτουργία του ανθρακικού εργοστασίου, αφού είναι γνωστό ότι η σχεδιαζόμενη επένδυση του κ. Μυτιληναίου προχωράει. Ο κ. Περγαντάς τόνισε ότι θα εξετάσει πολύ σοβαρά αυτή την περίπτωση για να εξευρεθεί τρόπος αντίδρασης ενώ και ο κ. Ρούσσαρης δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος διακρίνοντας τη βούληση του Νομαρχιακού Συμβουλίου να αντισταθεί στις βλέψεις κάποιων που δεν υπολογίζουν τις επιπτώσεις στη ζωή και την υγεία των πολιτών.


Αυτοκινητοδρόμιο και Αεροδρόμιο
Υπουργό Τουρισμού και Ανάπτυξης Πατρών, Αχαΐας και περιχώρων, χαρακτήρισε ο κ. Α. Ρούσσαρης τον κ. Άρη Σπηλιωτόπουλο, εξαπολύοντας δριμεία επίθεση κατά του υπουργού της κυβέρνησης Καραμανλή, παρά το γεγονός ότι πρόσκειται στον ίδιο κομματικό χώρο. Ο κ. Σπηλιωτόπουλος με πρόσφατη δήλωση του έχει πει ότι πολύ σύντομα θα εγκαινιαστεί το αυτοκινητοδρόμιο στην Πάτρα, θέτοντας ουσιαστικά τον Ορχομενό εκτός διεκδίκησης παρά τις δεσμεύσεις των κυβερνήσεων της Νέας Δημοκρατίας και του ιδίου του πρωθυπουργού. Βέβαια ο κ. Ρούσσαρης σημείωσε δεν τίθεται ζήτημα εάν η δημιουργία αυτοκινητοδρομίου στην Πάτρα αφορά πρωτοβουλία πολιτών κι όχι κυβερνητική παρέμβαση. Πάντως ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας δεν παρέλειψε να αφήσει αιχμές κατά της ΝΑΒ κατηγορώντας την για αδράνεια, ενώ και ο ίδιος παραδέχτηκε ότι αν δεν υπάρχουν χρήματα από ιδιώτες η υπόθεση του αυτοκινητοδρομίου είναι τελειωμένη.
Από τη μεριά του ο κ. Γκιγκόπουλος σχολιάζοντας τα τεκταινόμενα επέρριψε ευθύνες στις κυβερνήσεις αφού, όπως είπε, κοροϊδεύουν τον κόσμο και δεν πρόκειται ποτέ να γίνει αυτοκινητοδρόμιο ούτε στη Βοιωτία ούτε στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Τη βούληση της κυβέρνησης για το αν πραγματικά θέλει να γίνει αυτοκινητοδρόμιο στην Ελλάδα αμφισβήτησε και ο Νομάρχης Βοιωτίας αφού όπως τόνισε: «Ναι μεν, αυτή την στιγμή από το ΥΠΕΧΩΔΕ έχει γίνει ανάθεση της μελέτης των υποστηρικτικών έργων αλλά από κει κι ύστερα δεν έχει γίνει με σαφήνεια γνωστή η θέση της κυβέρνησης».
Μια νέα πρόταση όμως τείνουν να υιοθετήσουν και να επεξεργαστούν οι φορείς της Βοιωτίας. Μια πρόταση που έρχεται από τον Εμπορικό Σύλλογο Λιβαδειάς κι έχει εκπονήσει ο ειδικός συνεργάτης του συλλόγου και στέλεχος του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, συντοπίτης μας κ. Γιάννης Λιάκος. Η πρόταση αφορά έναν γενικότερο σχεδιασμό με δημιουργία περιφερειακού αεροδρομίου και των ανάλογων υποδομών και βασίζεται στην ανάγκη αποσυμφόρησης του Εθνικού μας Αερολιμένα «Ελευθέριος Βενιζέλος». Σε αυτή την περίπτωση, βεβαίως, η ανάπτυξη του νόμου Βοιωτίας εκτινάσσεται προς άλλη κατεύθυνση και οι διεκδικήσεις για αυτοκινητοδρόμιο με προδιαγραφές F1, σίγουρα μπαίνουν σε μια διαφορετική βάση.
Ο κ. Ρούσσαρης μάλιστα τόνισε: « Κατ’ επανάληψιν έχω πει ότι θα πρέπει να στραφούμε σε μια άλλου είδους επένδυση για το τόπο, όπως είναι η έλευση αεροδρομίου, διότι το Ελληνικό απαιτεί κι ένα βοηθητικό αεροδρόμιο. Καλύπτουμε όλες στις προϋποθέσεις ως νομός».
Αναφερόμενος στα όσα ακούστηκαν για τις προτάσεις αυτές ο κ. Γκιγκόπουλος προειδοποίησε ότι χωρίς κεντρικό σχεδιασμό δεν μπορούμε να λέμε για αεροδρόμιο καθώς έτσι, μόνο περισσότερα προβλήματα μπορεί να δημιουργηθούν.
Αντίθετα ο κ. Περγαντάς ήταν θετικός καθώς, όπως είπε: « Είναι μια πρόταση που την έχω επεξεργαστεί ήδη εδώ κι ένα χρόνο, είναι όμως μια πρόταση που δε μπορούμε να τη δούμε έτσι αποσπασματικά. Θα πρέπει να τη δούμε σ’ ένα συνολικό σχεδιασμό ανάπτυξης του νομού Βοιωτίας. Θα έρθουμε σε επαφή με όλους του εταίρους για να συμφωνήσουμε και όλοι μαζί να χαράξουμε το κοινό μας μέλλον».

4 σχόλια:

agios thomas είπε...

Ότι διαθέτει και σκέφτεται ο καθένας ας το ρίξει στο καλάθι. Που ξέρεις μπορεί να γίνει!!!
Επίσης καλή ιδέα είναι η δημιουργία ενός διαστημικού σταθμού.
Επίσης η δημιουργία ενός μεγάλου λιμανιού γι αποσυμφόρηση του Πειραιά.
Επίσης η δημιουργία μιας παιδικής χαράς στο προαύλιο της νομαρχίας για να απασχολούνται οι νομαρχιακοί σύμβουλοι στα διαλείματα.
Έλεος αδέρφια!!!!!

παράλληλος είπε...

Μα έτσι θα καταστραφούν οι κωπαϊδικές "φυτείες"...

Μαρία είπε...

Αγιε, εχεις εκπληκτικές ιδεες! Αν σε παρουν χαμπαρι ίσως η δημιουργική σου φαντασια, επιτελους, αναδειχθει...!
Παραλληλε, ίσως αυτός να είναι και ο μαναδικός λογος μη υλοποιησης του σχεδίου! Η παραγωγη της Πελοποννησου και της Κρήτης μετα απο τα γνωστα συμβαντα μειωθηκε δραματικα. Μια Κωπαιδα έμεινε...

Ανώνυμος είπε...

how can you write a so cool blog,i am watting your new post in the future!